Re: jak wymusic nagrywanie z mala predkoscia

Autor: Czarek <czarek1_at_nospampoczta.fm>
Data: Sat 13 Nov 2010 - 16:16:32 MET

W dniu 13-11-2010 16:02, Sebcio napisał/a:

> no niestety DVD player nie widzi plyty i nie moge zrobic upgrae BIOSU
> znaczy ze mam wlaczyc funkcje sprawdzenie po nagraniu???

Wątpliwe aby szybkość nagrywania (2 - 4) była przyczyną niedziałania płyty.
Sprawdź czy masz zamkniętą płytę po nagraniu oraz czy nie należy dograć
jakiegoś dodatkowego pliku - niektóre nagrywarki błędnie nagrywają płyty
gdy danych jest bardzo mało.
Do tego spróbuj z nagrywaniem TAO i DAO - też może mieć wpływ na to czy
płyta w tym przypadku będzie widziana.

--
Cz.