Re: Jaki cichy, stabilny zasilacz 300-350W?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Sat 13 Nov 2010 - 12:16:51 MET

W dniu 2010-11-12 22:13, Grzegorz Pr臋dki pisze:

> Autor zmierzyl miernikiem pobor mocy podczas pracy i maksymalny pobor
> swojego komputera,

Czy z jego s艂贸w:

"Moc, kt贸r膮 m贸j komputer potrzebuje to 70-100W, w
trakcie uruchamiania do 120W. Sprawdzone, zmierzone."

wynika, 偶e jest to pob贸r maksymalny? Je艣li twierdzisz, ze podczas startu
komputer pobiera maksymaln膮 moc to si臋 grubo mylisz.

> a Ty mu probujesz wcisnac, ze jednak to bedzie 50%
> wiecej.

Zacytuj moje s艂owa, w kt贸rych twierdz臋, 偶e autor potrzebuje o 50%
mocniejszego zasilacza lub 偶e w og贸le bezwzgl臋dnie potrzebuje
mocniejszego zasilacza. Skup si臋 nad tym co czytasz zanim zaczniesz
absurdalne komentarze stosowa膰. Szkoda mojego i Twojego czasu na pisanie
gdy nie czytasz ze zrozumieniem.

Przeczyta艂em moje wypowiedzi i jedyn膮 rzecz jak膮 napisa艂em, to
wyczulenie autora na skok pr膮dowy przy pe艂nym obci膮偶eniu CPU i GPU. By膰
mo偶e w takich warunkach mierzy艂 moc a by膰 mo偶e nie. Tego nie napisa艂
jasno i jednoznacznie. Nie wiedz膮c tego poradzi艂em aby i to bra艂 pod
uwag臋, je艣li tego nie zrobi艂, aby unikn膮膰 niespodzianek.