Re: Jaki cichy, stabilny zasilacz 300-350W?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Thu 11 Nov 2010 - 23:42:10 MET

Dnia 11.11.2010, zlotowinfo napisał(a):

> masz taką przykladowa obudowe do tego typu zasilacza?

Pytasz o taką z miejscem na PSU u dolu?
Jest tego trochę. Sam szukałem prostolinijnej, czarnej. Wybierałem
pomiędzy (posortowane kolejno jak mi się podobały):
http://www.antec.com/Believe_it/product.php?id=MTgyMw==
http://uk.thermaltake.eu/product_info.aspx?PARENT_CID=C_00001434&id=C_00001435&name=Element+T&ov=n&ovid=
http://www.antec.com/Believe_it/product.php?id=MTEzMQ==
http://www.coolermaster.com/product.php?product_id=6564&category_id=19
http://www.xigmatek.com/product.php?productid=24
http://www.coolermaster.com/product.php?category_id=19&product_id=3927
Jedne drogie inne mniej. ;D
W końcu od około roku mam CoolerMaster Gladiator 600, trochę przez
przypadek, trafiłem promocję za pół ceny. IMO to dobry wybór jeśli ktoś
nie ma za dużych gratów typu długie karty graficzne - solidny kawałek
blachy. Polecam. BTW - wcześniej miałem Antec Dragon (Chieftec robił
bardzo podobną jak nie taką samą) stąd pewna sympatia do ich produktów.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/