Re: Problem z drukarkÄ… Brother

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Thu 11 Nov 2010 - 23:44:27 MET

W dniu 2010-11-11 23:03, Smok Eustachy pisze:
> Dnia Mon, 08 Nov 2010 08:22:30 +0100, Vituniu napisał(a):
> /.../
>
> Zmrole!

Co to?

> Jak pisałem o takim problemie to nikt nie odpisał!!!!

Bo pewnie jeszcze nikt nie wiedział. *Trzeba było zadzwonić do Brothera
na infoliniÄ™*.
Mnie instruowala bardzo miła dziewczyna na infolinii, a ja szukałam
odpowiedniej opcji. Ni diabła nie wiedziałam (albo zapomniałam), że w
USTAWIENIACH (przycisk na drukarce) jest nie wszystko i trzeba naciskać
jeszcze niżej na opcje. Niżej jest czyszczenie tuszy. Jest czyszczenie
czarnego - przeczyścilam. Potem jest czyszczenie kolorowych - przeczyściłam.
Koloru czarnego dalej w wydruku testowym nie było, więc pomyślałam
sobie, że jednak tak jak myślałam - nie ma czarnego tuszu. Byłam wręcz
wściekła, że w ciagu miesiąca, tak szybko się tusze kończą.
Potem jest czyszczenie WSZYSTKICH TUSZY- przeczyścilam, no i tu
niespodzianka!
Wydruk testowy wydrukował czarny! Czarny tusz jest!
Przedtem mili panowie w serwisie Brothera powiedzieli mi, żeby szykować
drukarkę dla kuriera - do serwisu i jaki druczek mam wypełnić. Ja
jeszcze chciałam się upewnić co do tego czarnego, bo w sumie drukarka
drukowała i już nawet miałam jechać gdzieś kupić nabój z czarnym
tuszem, sprawdzić czy drukuje i jakby nie drukowała to dopiero oddać do
serwisu.

> Pomaga też wyjęcie tuszu i włożenie a potem czyszczenie.

Mądry Polak po szkodzie. Żałuję, że wywalilam 2 nowe czarne tusze PRINT
LAB (wsadziłam potem ponownie ten niby stary Brothera), które kupiłam na
giełdzie komputerowej! Po 15 zł. Myślałam, że jakieś felerne.

--
animka