Re: Jaki cichy, stabilny zasilacz 300-350W?

Autor: rex <rexfull_at_o2.pl>
Data: Thu 11 Nov 2010 - 22:20:32 MET

> Raczej wyczulam a nie uważam. Jeśli mierzy się moc przy starcie jako
> wyznacznik tego co komputer pobiera to jest to słaby test.

Kolego, przecież napisałem w poście rozpoczynającym ten wątek, że mój
komputer zużywa w trakcie pracy 70-100 W. Zmierzyłem to dokładnym
miernikiem, który umożliwia pomiar mocy pobieranej z sieci przez
dowolne urządzenie podłączone do sieci elektrycznej. Mój pecet pobiera
70 W gdy nic nie robie lub w trakcie prac biurowych. Max. 100 W w
trakcie większego obciążenia: wypalanie płyty, defragmentacja dysku,
otwieranie aplikacji, przetwarzanie danych itp.

> Mocny zasilacz nie jest wcale głośnym :-)

Zgoda, ale na pewno jest droższy od słabego/mniejszego. Po co mam
kupować mocny (=drogi) zasilacz skoro do mojego zestawu
"słaby" (300-350 W) w zupełności wystarczy i to licząc z dużym
nadmiarem.

rex