Re: GA-880GM-D2H - pare uwag i pytanie o temperaturę

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 10 Nov 2010 - 21:43:28 MET

Dnia 2010-11-10, o godz. 19:43:25
ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):

> Czy wiecie co to za czujnk? czy moze jest źle interpretowany? (reaguje
> indywidualnie na chłodzenie za pomocą kompresora). (w biosie jest
> tylko temperatura proc+płyta - obydwie w okolicy 40 stopni)

Czym to mierzysz? Jak linux to zapewne lm-sensors? Niestety parę razy
spotkałem się z tym że podawał kosmiczne wartości. Prawie 2 lata temu
nie udało mi się go zmusić do podawania prawidłowych wartości
temperatur na którychś serwerowych płytach Tyan-a z 4 rdzeniowymi
Phenomami. Z kolei na innych płytach podawał temperaturę prawidłowo.
Tylko że dla procesora podawał w stopniach Celsiusa a dla płyty w
stopniach Farenheita. Może masz tak samo?

Zdrówko