grafika raz jeszcze, chce lepszą ale ekonomiczną

Autor: zlotowinfo <usuntousun_at_go2.pl>
Data: Thu 04 Nov 2010 - 12:03:27 MET

na grupie poddano mi pomysł na radeon 5750
a może coś innego kompromisowego?
nawet i lekko mniejsza wydajność wzamian za mniejsze użycie energi

ogólnie w gry nie gram
od czasu do czasu odpalę cs1.6, metin itp

raczej nie mają dużych wymagań
jednak od czasu do czasu się coś potrafi przycinać w cs1.6

moja grafika to radeon 2600xt info poniżej
na początku chciałem iść na całego gtx 460
jednak potem stwierdziłem że przy moich zastosowaniach
będzie podgrzewać wnętrze obudowy
no i oczywiście pobierać zbytecznie energię

Właściwości procesora graficznego
Karta wideo Gigabyte Radeon HD 2600 XT
Nazwa kodowa procesora graficznego RV630
Liczba tranzystorów 390 milion(ów)
Technologia wykonania 65 nm
Typ magistrali PCI Express 1.0 x16 @ x16
Rozmiar pamięci 256 MB
Częstotliwość taktowania układu graficznego 796 MHz (oryginalny: 800 MHz)
Częstotliwość taktowania przetwornika RAMDAC 400 MHz
Liczba potoków pikseli 4
Liczba układów zarządzania teksturami (TMU) na potok 2
Unified Shaders 120 (v4.0)
Sprzętowa obsługa DirectX DirectX v10
Pixel Fillrate 3184 MPikseli/sek
Texel Fillrate 6368 MTekseli/sek

Typ magistrali GDDR3
Szerokość magistrali 128-bitowy(a)
Rzeczywista częstotliwość taktowania 693 MHz (DDR) (oryginalny: 700 MHz)
Efektywna częstotliwość taktowania 1386 MHz
Przepustowość 21.7 GB/sek