Re: Obudowa desktop - jaka?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 04 Nov 2010 - 12:11:34 MET

Dnia Thu, 4 Nov 2010 09:48:31 +0100, Norbert napisał(a):

> Porownujesz medium towera z malutkim desktopem na microATX :>

Wytrzymałościowo "podobna" - na obu stojący na nich monitor wrażenia żadnego
nie robił. Inna sprawa, że na medium towerze swoim bez problemu mogę usiąść,
a z tym małym Chiefteciem tego nie próbowałem... ;D

> Mam podobna, tez ciezka i stabilna :-)

Dodajmy jeszcze: przestronna, sensownie rozplanowana, z pozaokrąglanymi
krawędziami, więc po montażu człowiek nie wygląda, jak by z rzeźni wyszedł.
:)

[ Jeśli jakaś kobieta później staje się głupia, można być pewnym, że       ]
[ zawsze taka była.                                           (Sean Combs) ]