Re: Zepsuta wtyczka(jack) do komputera.

Autor: Krzysztof Kucharski <szpunk_at_BEZTEGO.poczta.onet.pl>
Data: Thu 04 Nov 2010 - 11:10:33 MET

Witam

[...]
Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości
news:iatlua$pdn$1@inews.gazeta.pl...

> Śmiem twierdzić, że właśnie zerowe.
> W najgorszym przypadku kanał/y nie będą grać do czasu usunięcia
> zwarcia.
> Ani karta ani głośniki niczym nie ryzykują
[...]

Dawno temu był okres, gdy często używałem programiku SineWave
Generator (czy jakoś tak). Kiedyś uszkodziłem wzmacniacz mocy na
karcie przez zwyczajne zwarcie wyjścia któregoś kanału do masy. Od tej
pory dmucham na zimne ;-)
Tytułem wyjasnienia - kiedyś karty dźwiekowe posiadały na pokładzie
wzmacniacz mocy, a nawet potecjometr do regulacji "siły głosu" na
sledziu.

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski