Re: Zepsuta wtyczka(jack) do komputera.

Autor: Krzysztof Kucharski <szpunk_at_BEZTEGO.poczta.onet.pl>
Data: Thu 04 Nov 2010 - 10:51:20 MET

Bry!

[...]
Użytkownik "Suri" <bukfa@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:31fc31c4-e7e1-4435-8577-65da14878969@x42g2000yqx.googlegroups.com...
On 3 Lis, 14:37, "Krzysztof Kucharski" <szp...@BEZTEGO.poczta.onet.pl>
wrote:

> To wygląda tak.http://pl.tinypic.com/r/f9nz9s/7

> OK. A teraz proszę, abyś wykonała swoim SAMSUNGIEM fotografię
> przewodu
> (tego z odciętą wtyczką) w miejscu, w którym wchodzi on do obudowy
> głośnika. BTW - wtyczkę podziabałaś po mistrzowsku ;->

Sierobi szefie (; Tak to wygląda, ale pewności
nie mam czy chodzi Ci o to, czy jakąś inną obudowę.
http://i55.tinypic.com/ieeedl.jpg
[...]

Prawie dobrze. Tylko, że na Twojej fotografi nie widać _tego_ miejsca
obudowy, z którego na świat wydostaje się inkryminowany kabelek ;-)
Jednak z dużą dozą prawdopodobieństwa można załozyć, ten przewód jest
przylutowaby od strony obudowy głosnika. W takim przypadku nie ma
mozliwości łatwej i bezstresowej ;-) wymiany przewodu. Bez lutowania
nie obejdzie się.
Ale nie przejmuj się. Popatrz na to z drugiej strony: nowa wtyczka -
grosze, lampka koniaku kilkanaście złotych, rozwój zycia
towarzyskiego - bezcenny ;-)

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski