Re: Obudowa desktop - jaka?

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Thu 04 Nov 2010 - 10:20:48 MET

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message
news:iattof$l0v$1@inews.gazeta.pl...

> Z tanich a dobrych mam w domu taka:
>
> http://allegro.pl/coolermaster-elite-rc-335-kkn1-czarna-i1289577570.html
>
> W miare solidnie i dokladnie wykonana, brak ostrych krawedzi, bardzo dobry
> przeplyw powietrza - praktycznie caly przedni panel to zamaskowany grill.
> Polecam.

Dodam jeszcze, ze dolaczony wentylator jest praktycznie nieslyszalny na
800rpm, poza tym porty USB i audio na przednim panelu sa bardzo solidnie
wykonane, czego nie mozna powiedziec o tanich chinszczyznach (w jakims
sumvisionie USB wypadlo mi drugiego dniach uzywania).

Ten coolermaster ma tylko jedna wade - dioda HDD jest niebieska i
umieszczona pod przyciskiem zasilania podswietlanym na ten sam kolor.
Patrzac pod wysokim katem na obudowe pod biurkiem nie widac kiedy dysk
pracuje.

Pozdrawiam
Kamil