Re: Prąd na USB

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_benatr.cy>
Data: Tue 02 Nov 2010 - 18:43:33 MET

Proces Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
zwrócił błąd:

> Teraz ZEN ma się dobrze. Wewnątrz jest **lekko** poturbowany, ale cały i sprawny.
>
> http://emmerson.com.pl/sluchawki.htm HE28
> złocone styki wtyczki, solidne sznurki zakładane na szyję, wieszak do ZENa
> z solidnym zapięciem/zatrzaskiem, otwarte słuchawki (bardzo dobrej jakości)
>
> takie kupiłem 3 pary; i jedną HE18; podobne, ale przewody są bardzo długie,
> i nie są sznurkowate

E, kanałowe, nie używam takich, ble :P

Najlepsze słuchawki jakie miałem w życiu były dodane do Walkmana Sony.
Wytrzymały ponad 10 lat używania i dobrze grały. Następne w kolejności
były te dodane do playera Sandiska, trzy lata przeżyły. Inne dwóch nie
wytrzymują no i dźwięk za życia mają dużo gorszy.

> Cały ZENik trzyma się dobrze. Chińska, niechlujna robota, ale pracuje poprawnie. :)
> Jest mocno (bardzo mocno) podrapany -- ktoś słabo o niego dbał. :) (albo nie miał
> nigdy do czynienia z okularami -- ja mam okulary od ponad 43 lat, więc wiem, jak
> dbać o takie drobiazgi -- ekranik, czy ZEN w ogóle, to nie kobieta, jest delikatny)

Cóż, ja mam kilka silikonowych opakowań extra do tego, bo mam też parę
ZENów, i myślałem że będę miał więcej, ale chyba zrezygnuję. Z zewnątrz,
wbrew temu co piszesz, jest wykonany bardzo porządnie. Z dobrych
materiałów. Może masz lekko uszkodzony. W środku... Może być inaczej. A
raczej na pewno jest. Pada elektronika ekranu albo połączenie, co
zależnie od wersji firmware objawia się albo białym ekranem śmierci,
albo czarnym ekranem śmierci (można podmienić firmware w już zepsutym
jeśli komuś dany kolor się nie podoba). Nie pada nagle, czasem mija to
na trochę.

> Najpierw wrzuciłem na kartę piosenki Anny Jantar.

Czy to zwykły ZEN, taki jak ten w linku niżej, czy iteracja (np. Xfi)?
http://www.ubergizmo.com/fr/archives/2007/09/lecteur_media_creative_zen.php
Jeśli ten, to IMO lepiej mieć nie na karcie piosenki a w głównej
pamięci, bo trochę więcej możliwości kontroli to daje.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8