Re: w sprawie dysku zewnetrznego i obudowy do niego

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 02 Nov 2010 - 14:13:09 MET

Dnia 2010-11-02, o godz. 13:42:22
"1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał(a):

> w sprawie dysku zewnetrznego zakladam, że poszukuje osobno dysku i
> osobno obudowy:
>
> - 1 TB [w ostatecznosci -> 1.5 TB]
> - ATA [nie sata]

I te wymogi powodują że raczej nie znajdziesz rozwiązania. Największy
dysk ATA jaki spotkałem gdy szukałem pojemnych dysków ATA do
rejestratorów wideo równo 2 lata temu to były Hitachi 750GB. W styczniu
2009 już były niedostępne i musiałem kupić dyski 640GB też Hitachi bo
były jeszcze teoretycznie WD i Seagate ale nie miał ich żaden polski
dystrybutor. W tej chwili można jeszcze kupić 500GB Seagate i WD. Po co
chcesz pakować się w technologię która już nie jest rozwijana?

Zdrówko