w sprawie dysku zewnetrznego i obudowy do niego

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 02 Nov 2010 - 13:42:22 MET

w sprawie dysku zewnetrznego zakladam, że poszukuje osobno dysku i osobno
obudowy:

- 1 TB [w ostatecznosci -> 1.5 TB]
- 3.5"
- 5400 [bo po co mi 7000 dla zewnetrznego]
- usb 2.0 [nie musi 3.0, calkowicie wystarczy mi 2.0]
- ATA [nie sata]
- cichy
- obudowa na dobrym chipie

Jaki doradzicie dysk i obudowe z w/w cechami?

[tak btw: mam od paru lat zewnetrzny seagate 100 giga, w wowczas mi
doradzonej
obudowie ICY BOX z chipem NEC'a - jakość! - i calosc do dzisiaj dziala
super, w zasadzie
bezglosnie, ale lata leca i pytanie - co DZISIAJ kupowac dbajac przy okazji
o korzystna cene zakupu...]