Re: Telewizor LCD jako monitor

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Mon 01 Nov 2010 - 20:57:38 MET

Grzegorz Pr臋dki pisze:
> Witam
> Czy sa jakies pzeciwwskazania do uzywania TV LCD 32" jako monitora?
> Chodzi mi o rozdzielczosc FHD, komputer uzywany jako sprzet do
> przegladania internetu, ogaldanai filmow (Blue-Ray oraz DVD) oraz grania.
>
> Pozdrawiam

Mam podobny dylemat.
Telewizor 32" Sharpa kt贸ry bardzo chwal臋 za kolory k膮ty i wy艣wietlanie
obrazu z SD i divix贸w nie za bardzo nadaje si臋 jako monitor.
Po hdmi niby fullHD ale z 1cm ramk膮 wok贸艂 obrazu.
Kolory da si臋 偶y膰. Ogl膮danie film贸w te偶 ale jego rozdzielczo艣膰 jest
jaka艣 dziwna. Przypomina mi to ogl膮danie w rozdzielczo艣ci NIE natywnej
Dlatego sk艂ania艂bym si臋 jednak ku monitorowi na dobrej matrycy (nie TN
bo to masakra) w rozmiarze przynajmniej 26"
Wiem b臋dzie drogo i ma艂y wyb贸r ale by艂oby to jedno wszechstronne
urz膮dzenie do pracy i rozrywki.