Re: Telewizor LCD jako monitor

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Mon 01 Nov 2010 - 22:04:57 MET

Użytkownik z napisał:

> Mam podobny dylemat.

Powiem wam tak - jako praktyk - do pracy i dlugiego uzywania komputera
nie uzywalebym TV jako primary display. Do komputera to jednak monitor.
Na monitorze i kom i filmy widac niezle. Oczywiscie im wiekszy monitor
tym lepiej dla filmow.

Praca/robienie czegokolwiek na TV jednak meczy. Mozna godzinke albo
dwie, potem zaczyna sie zle robic :)

Mozna temu zaradzic, 52-60 calowy TV w full HD ogl;adany w miare z
daleka jest OK do kompa i do filmow. Ale boje sie, ze inicjator watku
jak uslyszy o min. 52 calach to padnie trupem ;)