Re: Co zamiast Intela Core 2 Duo E4600?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 01 Nov 2010 - 19:54:58 MET

Dnia 31.10.2010, JaromirD napisał(a):

> Chciałbym jak najniższym kosztem - powiedzmy do 500 zł - zwiększyć moc
> obliczeniową komputera. Teraz mam Intela Core2 Duo E4600 z płytą Gigabyte
> P35-DS3R. Zastanawiam się czy kupić Intela Core 2 Quad Q8400 (ewentualnie
> Q8300 jak trafię na model z wirtualizacją), szybszy Core2 Duo, czy też jakiś
> procesor AMD + nową płytę. W ostatnim przypadku kompletnie nie mam pojęcia,
> co by to mogło być.
> Komputera używam głównie do obróbki zdjęć (i to jest główny powód zmiany
> procesora - czekanie na efekt zaczyna mi się już dłużyć) pod linuksem lub
> [...]

Jakiś czas temu miałem podobny dylemat i podobną konfigurację, tj.
GA-P35C-DS3R + E4400. Okazyjnie zmieniłem CPU na Q9300 i jestem
zadowolony. Na razie nie potrzebuję niczego mocniejszego.
Jesteś pewien, że brakuje Ci mocy CPU a nie np. RAMu?

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/     http://uwolnijlaptopa.pl/