Re: Reset PC od USB.

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Mon 01 Nov 2010 - 19:49:30 MET

W artykule <iaju37$tos$1@mx1.internetia.pl>, Andrzej W. napisał(a):

> Złożyłem sobie nowy zestaw, niestety często przy próbie podłączenia
> czegoś do USB na obudowie następuje reset komputera.
> Reset jest w momencie dotknięcia do złącza przed pełnym włożeniem.
> Wygląda tak jak by ładunek elektrostatyczny "zabijał" płytę.
> Od czego powinienem zacząć próbując to wyeliminować?

Dopiero teraz sobie przypomniałem, że kiedyś miałem identyczny problem.
Wówczas zaakceptowałem to (widocznie tak musi być, bo nie chciało mi się
tracić wieeeelu godzin na szukanie przyczyny).
Kilka miesiący później, jednego dnia jak przyszedłem rano do kompa, ten
był wyłączony (wychodząc z pracy na 100% był włączony i to nie software
go wyłączył).
Włączyć się już nie dał (spaliła się płyta główna). Nie wnikałem co
i w jakiej kolejności się zaczęło (być może od zasilacza, bo i ten padł).

> Zasilacz: Modecom Premium 500W PFC OEM

U mnie wówczas również był Modecom (hmm, 350W, Feel - nie pamiętam która
seria).
Ale to może być czysty zbieg okoliczności, że to zasilacz tego samego
producenta. Komputer u mnie był uziemiony.

Od wymiany zasilacza na inny, chyba najprościej zacząć. Spróbuj.

Jacek