Re: Napęd dyskietek 5,25"

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 29 Oct 2010 - 12:47:58 MET DST

> To już przekracza wszelkie granice.

Sadze ze autorowi chodzil raczej chodzilo o zdolnosc do kalibracji glowicy
do sciezki ewentualnie o tolerancje na poziomy zer i jedynek, niz o jakies
voodoo i wrozenie z fusow.

> Na dyskietce nie ma nadmiarowych danych do korekcji.

Jak nie jak tak? A CRC to pies? Na pojedyncze bity wystarcza w zupelnosci.
:)

> Jeśli w tym drugim napędzie sformatujemy i zapiszemy dyskietkę
> to będzie ona czytana.

Owszem, tylko, ze nam chodzi o zawartosc, nie o nosnik...

A propos nosnikow: kto reanimowal dyskietki z "badami"
za pomoca magnesu stalego reka w gore ;)

pozdrawiam,
Vituniu.

PS:
Ehhh... czasy "noname'ow"... jej... ;)