Re: Napęd dyskietek 5,25"

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Fri 29 Oct 2010 - 15:00:21 MET DST

Użytkownik "Vituniu" napisał:

> Jak nie jak tak? A CRC to pies? Na pojedyncze bity wystarcza w zupelnosci.

CRC na bity??? Paradne. Możesz mi podać CRC bitów o wartościach 0 i 1? To
jest niepoważne. Czytaj poważnych ludzi wypowiadających się na grupie
zamiast bełkotać. Wszystkie dane składają się z pojedyńczych bitów. Film 700
MB na CD też. I chcesz naprawiać ewentualne błędy kontrolując poszczególne
bity? Objaśnij jak to zrobić?

> Owszem, tylko, ze nam chodzi o zawartosc, nie o nosnik...

Komu "nam"? My król? Pisz za siebie. Ja piszę o możliwych przyczynach braku
możliwości odczytu dyskietki zapisanej w innym napędzie. Doczytałeś?