odporny na upadek/zalanie laptop

Autor: Marek <marek.grupy_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 28 Oct 2010 - 22:27:02 MET DST

Prosiłem tu kiedyś o pomoc w doborze laptopa odpornego na zalanie/upadek
itp. Budżet nie jest duży ( 3500-4500), więc "pancerne" laptopy panasonic
odpadają :)

Wybrałem kilka modeli , kierując się założenim, że dysk powinien mieć
ochrone przeciwwstrząsową, obudowa powninn byc metalowa, kalwiatura odporna
na zalanie. Mogę prosić o opinie na temat poniższych laptopów ?

http://tinyurl.com/toshiba-tecra-s11 (s11-124)
http://tinyurl.com/aristo-strong-1520
http://tinyurl.com/notestar-strong-book-130
http://tinyurl.com/lenovo-t410i-en ,
http://www.lenovoshop.pl/index.php/product/list/id_category/129/producer_id

PS. Wydajnośc nie jest to parametrem krytycznym, to będzie do prostych
aplikacji biznesowych, office, internet.