Re: [XP] Instalator XP widzi dysk, nie formatuje

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Thu 28 Oct 2010 - 22:13:58 MET DST

Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
news:4cc99d3b$1@news.home.net.pl...
> Memtest podobno idealny nie jest, mnie nigdy goldmemory nie zawiódł.

Coś jest w tym co piszesz, zdarzało mi się że MT nie wykrywał błędów
ewidentnie przetaktowanej pamięci.
Choć ma on tam może jakieś opcje, które trzeba przestawić z domyślnych,
aby go na te błędy uwrażliwić... Bywało, że MT na pokładzie i bez cienia
czerwieni restart kompa... Albo gwałtowne zmrożenie maszyny (wystarczyło
przetaktować FSB o... 7 MHz (przy poprzedniej płycie, P5VDC-MX + P4HT
3.06) i już sie potrafił zaciąć. Dalsze 3 MHz i zmrożenie pewne).
Jednakże ja MT nie spisuję na straty, tylko z doświadczenia, zapuszczam
minimum 3 pełne cykle, jeśli chcę mieć w miarę rzetelny obraz sprawy,
bardzo często było, że przy pierwszym cyklu nie wyskakiwały błędy,
niekiedy przy drugim, ale przy trzecim jak nie wyskoczy, to można
przyjąć, że zbyt dużych felerów nie ma i sprzet będzie chodzić.

--
((o))
((+))