Re: odporny na upadek/zalanie laptop

Autor: =Marcos= <marcos.MALPA_at_.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>
Data: Fri 29 Oct 2010 - 00:20:48 MET DST

> Prosiłem tu kiedyś o pomoc w doborze laptopa odpornego na zalanie/upadek
> itp. Budżet nie jest duży ( 3500-4500), więc "pancerne" laptopy panasonic
> odpadają :)

Ja mogę napomknąć o Toshiba Satellite M100, kilka lat temu był to laptop z
średniej półki Toshiby. Miałem egzemplarz, który wypadł w czasie jazdy z
samochodu (otwarty). Impet uderzenia był duży, obudowa pękła w kilku
miejscach, a bateria wypadła. Oprócz mechanicznych uszkodzeń obudowy i
powierzchni ekranu laptopowi nic się nie stało, żadnych błędów na dysku,
ekran porysowany żwirem, ale nie uszkodził się, laptop pracował dalej
bezproblemowo.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl