Re: Napęd dyskietek 5,25"

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Fri 22 Oct 2010 - 23:41:38 MET DST

Dnia 2010-10-22 22:07, Użytkownik maX napisał:

> Hmm, nie jestem pewien. A500 chyba miała i kontoler i stację DD.

Żadna z Amig nie miała typowego kontrolera flopów jak PC.
Obsługę stacji realizowały specjalizowane układy na płycie
i dlatego stacje gęste musiały mieć zmniejszone o połowę
obroty, układy z płyty nie były w stanie odebrać dwa razy
szybszego transferu jaki szedł z typowych stacji 1,44.
Stacje "rzadkie" czy jak wolisz DD miały wszystkie Amigi
z wyjątkiem A3000 i A4000 który miały generalnie stacje
"gęste" i CD32 która jako konsola fabrycznie nie miała
żadnego flopa a tylko napęd CD.

Pozdrawiam