Re: Jaki dysk zewnetrzny (sieciowy) do routera?

Autor: BUNIEK <mbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Oct 2010 - 23:17:03 MET DST

> Mam w domu z siostrą małą sieć, 2 komputery i internet neostradę. Neta
> rozdziela nam router ADSL (Netgear DGN2200). W routerze jest port USB a w
> konfiguracji napisane, że można tam podpiąć dysk, który będzie dyskiem
> sieciowym... Podpięłyśmy tam pendrajwa na próbę i działa bardzo dobrze.
> Pendrajw jednak ma małą pojemność a my dużo ściągamy a poza tym słyszałam,
> że
> pendrajwy mają małą żywotność a u nas net chodzi praktycznie non stop i
> coś się
> ściąga na tego pendrajwa a później z niego na nasze kompy.

> [...]

Dobrze opisane, profeska.
Masz dwie możliwości albo poszukanie kieszeni na dysk 2,5 cala która
dodatkowo ma zasilacz w komplecie. Lub co wydaje mi sie lepszym pomysłem
kupno kieszeni na dysk 3.5 cala które posiadają zasilacz sieciowy w
komplecie, zaleta tego rozwiązania jest to iż dyski 3.5 cala są znacznie
tańsze od 2.5 calowych lub maja zdecydowanie większa pojemność przy tej
samej cenie.

Buniek