Re: Pendrive z blokada zapisu?

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Thu 21 Oct 2010 - 23:42:53 MET DST

W dniu 2010-10-21 15:23, RadoslawF pisze:

> Może być dziecko udające kobietę (w sieci trudne do sprawdzenia)
> lub kobieta o poziomie umysłowym dziecka.
> Jak przeczytałem "sama karta jest malutka i wpadłaby do czytnika
> w komputerze i dobrze, że ją kupiłam z czytnikiem. Kartę
> włozylam do tego czytnika" uznałem że tak to tylko dziecko
> by napisało.

Nie muszę się nikomu tu spowiadać. Takiej karty przedtem nigdy nie
widziałam, oprócz tej, którą mam w telefonie, ale jej nie wyciagam.
Karta jest z adapterem. Myślałam, że jak mam czytnik kart w komputerze
to ten adapter nie będzie potrzebny. Jednak jest potrzebny i z kartą
pamięci tworzy komplet, który się wkłada do czytnika w komputerze. Dla
mnie obecnie to już jasne, a czy dla Ciebie też jest już jasne?

--
animka