Re: Karta sieciowa WiFi - Windows98SE

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Thu 21 Oct 2010 - 23:39:54 MET DST

Użytkownik "Ave" <no@spam.pl> napisał w wiadomości
news:y3p3sqbro9x4$.mhbo1tm6ydp9.dlg@40tude.net...
> Witam,
>
> Ponieważ grupa o Windows98 umiera , postanowiłem napisać tutaj.
>
> Chciałbym podłączyć bezprzewodowo do Internetu stary komputer z
> Win98SE.Sygnał pochodzi z routera od Netii ( Asmax 1004 g). Obecnie
> podłączony jest 1 komp po kablu i laptop (WIFI)
> Proszę o odpowiedź użytkowników WIndows 98SE.Czy możecie polecić jakąś
> kartę sieciową WIFI na USB lub PCI, która będzie NA PEWNO z Win 98SE
> współpracować ?

Nie wiem jak praktycznie, ale teoretycznie wystarczy że karta ma drivery do
Win98. Np. Realtek do chipu RTL8185 (popularny w low-endowych kartach Wifi
na PCI) daje na swojej stronie 2 packi z driverami. Najnowszy pack obsługuje
od WinXP wzwyż, ale ten z 2008 zawiera jeszcze drivery do Win98 i WinMe.