Re: Pendrive z blokada zapisu?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Thu 21 Oct 2010 - 15:23:19 MET DST

Dnia 2010-10-21 13:43, Użytkownik januszek napisał:
> RadoslawF napisa?(a):
>
> [...]
>
> W tym konkretnym przypadku mogą być obie w jednym ;)

Może być dziecko udające kobietę (w sieci trudne do sprawdzenia)
lub kobieta o poziomie umysłowym dziecka.
Jak przeczytałem "sama karta jest malutka i wpadłaby do czytnika
w komputerze i dobrze, że ją kupiłam z czytnikiem. Kartę
włozylam do tego czytnika" uznałem że tak to tylko dziecko
by napisało.

Pozdrawiam