Re: Przycisk skanowania na drukarce Brother

Autor: Wiktor S. <wswiktor&poczta>
Data: Thu 21 Oct 2010 - 20:02:03 MET DST
Message-ID: <i9pv6t$vah$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response

> Mam pytanie w sprawie gwarancji? Dwa miesiące temu kupiłem drukarkę w
> "CARREFOUR".

BĹ‚Ä…d ;-)

> W kartonie znajdowała się czysta niewypełniona karta gwarancyjna.
> Czy towar zakupiony w takim sklepie podlega gwarancji?

Tak.

> Parę lat nie było mnie w kraju, ale pamiętam, że
> kiedyś sprzedawca wypełniał kartę gwarancyjną przy zakupie? Teraz sam
> nie wiem, czy nie dopilnowałem sprzedawcy z wypełnieniem karty
> gwarancyjnej, czy w przypadku awarii wystarczy mi sam paragon ktĂłry
> posiadam?

Sklepy robią tak, że w ciągu paru dni od zakupu masz sprawdzić czy sprzęt w
ogóle działa, a jeśli tak, to idziesz z kartą gwarancyjną żeby ci podbili.
Jeśli nie - zwracasz sprzęt z jeszcze nieruszoną gwarancją.
Sprzedawcy zwykle informujÄ… o takiej procedurze - tu widocznie ci nie
powiedzieli, skoro staje siÄ™ to normÄ…...
Idź do sklepu z paragonem i pustą gwarancją żeby ci ją wypełnili.

-- 
Azarien
Received on Thu Oct 21 20:05:04 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 21 Oct 2010 - 20:51:04 MET DST