Re: Przycisk skanowania na drukarce Brother

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Thu 21 Oct 2010 - 23:55:11 MET DST
Message-ID: <i9qd0i$4rs$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

W dniu 2010-10-21 20:02, Wiktor S. pisze:
>> Mam pytanie w sprawie gwarancji? Dwa miesiące temu kupiłem drukarkę w
>> "CARREFOUR".
>
> BĹ‚Ä…d ;-)
>
>> W kartonie znajdowała się czysta niewypełniona karta gwarancyjna.
>> Czy towar zakupiony w takim sklepie podlega gwarancji?
>
> Tak.
>
>> Parę lat nie było mnie w kraju, ale pamiętam, że
>> kiedyś sprzedawca wypełniał kartę gwarancyjną przy zakupie? Teraz sam
>> nie wiem, czy nie dopilnowałem sprzedawcy z wypełnieniem karty
>> gwarancyjnej, czy w przypadku awarii wystarczy mi sam paragon ktĂłry
>> posiadam?
>
> Sklepy robią tak, że w ciągu paru dni od zakupu masz sprawdzić czy sprzęt w
> ogóle działa, a jeśli tak, to idziesz z kartą gwarancyjną żeby ci podbili.
> Jeśli nie - zwracasz sprzęt z jeszcze nieruszoną gwarancją.
> Sprzedawcy zwykle informujÄ… o takiej procedurze - tu widocznie ci nie
> powiedzieli, skoro staje siÄ™ to normÄ…...
> Idź do sklepu z paragonem i pustą gwarancją żeby ci ją wypełnili.

No i na stronie internetowej niech zarejestruje tÄ™ drukarke dla 3-ch lat
gwarancji i darmowego kuriera :-)

-- 
animka
Received on Fri Oct 22 00:00:05 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 22 Oct 2010 - 00:51:02 MET DST