Re: Przycisk skanowania na drukarce Brother

Autor: Janusz <janusz1930_at_onet.pl>
Data: Fri 15 Oct 2010 - 11:36:58 MET DST
Message-ID: <i9ai85$4ng$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i97u6g$n2g$1@node1.news.atman.pl...
> Nowiutki. Ma z miesiÄ…c. JuĹĽ mi dostarczali drugÄ… w ramach reklamacji.
> Chyba zadzwoniÄ™ po poradÄ™ do serwisu.

Mam pytanie w sprawie gwarancji? Dwa miesiące temu kupiłem drukarkę w
"CARREFOUR". ( Cannon PIXMA). Towar wziąłem z półki, zapłaciłem przy kasie i
wypakowałem go w domu. W kartonie znajdowała się czysta niewypełniona karta
gwarancyjna. Czy towar zakupiony w takim sklepie podlega gwarancji? ParÄ™ lat
nie było mnie w kraju, ale pamiętam, że kiedyś sprzedawca wypełniał kartę
gwarancyjną przy zakupie? Teraz sam nie wiem, czy nie dopilnowałem
sprzedawcy z wypełnieniem karty gwarancyjnej, czy w przypadku awarii
wystarczy mi sam paragon ktĂłry posiadam?

-- 
Pozdrowienia
        Janusz F 
Received on Fri Oct 15 23:50:03 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 15 Oct 2010 - 23:51:02 MET DST