Re: Przycisk skanowania na drukarce Brother

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sat 16 Oct 2010 - 06:34:32 MET DST
Message-ID: <i9badi$ig9$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

W dniu 2010-10-15 11:36, Janusz pisze:
>
> Użytkownik "animka"<animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:i97u6g$n2g$1@node1.news.atman.pl...
>> Nowiutki. Ma z miesiÄ…c. JuĹĽ mi dostarczali drugÄ… w ramach reklamacji.
>> Chyba zadzwoniÄ™ po poradÄ™ do serwisu.
>
> Mam pytanie w sprawie gwarancji? Dwa miesiące temu kupiłem drukarkę w
> "CARREFOUR". ( Cannon PIXMA). Towar wziąłem z półki, zapłaciłem przy kasie i
> wypakowałem go w domu. W kartonie znajdowała się czysta niewypełniona karta
> gwarancyjna. Czy towar zakupiony w takim sklepie podlega gwarancji? ParÄ™ lat
> nie było mnie w kraju, ale pamiętam, że kiedyś sprzedawca wypełniał kartę
> gwarancyjną przy zakupie? Teraz sam nie wiem, czy nie dopilnowałem
> sprzedawcy z wypełnieniem karty gwarancyjnej, czy w przypadku awarii
> wystarczy mi sam paragon ktĂłry posiadam?

Paragon wystarczy. Lepsza byłaby faktura. Jak masz możliwość to pojedź
do tego sklepu niech Ci podstemplujÄ… gwarancjÄ™. A tak w ogĂłle to
przeczytaj co tam jest w tej gwarancji napisane i będziesz wiedział co
jest wymagane.

-- 
animka
Received on Sat Oct 16 06:45:04 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 16 Oct 2010 - 06:51:03 MET DST