Re: Dobra karta TV

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Thu 14 Oct 2010 - 20:27:35 MET DST

Użytkownik z napisał:

> Piszesz o tej?
> http://www.ceneo.pl/1115379s

ooo tak :)

> Trochę nie ta cena i nie wiem czy naziemną cyfrową MPG4 odbierze.

mniie nazeimnej nie lapie, przynajmniej jak probowalem rok temu

co do ceny to nei pamietalem, spisalem nazwe z tego co mam obosk :)

ale wczesnuiej maialem najlepszego z averow zajakies 190 wtedy, byl
najlepszy, mial najlepszy obraz sratatata, ale dopiero jak go sprzedalem
i kupilem to co mam to jestem zadowolony.

imho wewnetrzne szumokarty niestety straszne sa :(