Re: Dobra karta TV

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Thu 14 Oct 2010 - 22:36:00 MET DST

Mateusz pisze:

> mniie nazeimnej nie lapie, przynajmniej jak probowalem rok temu

Najpierw sprawd¼ czy jeste¶ w zasiêgu. Teraz kupowanie bez tej funkcji
to nieporozumienie.

> ale wczesnuiej maialem najlepszego z averow zajakies 190 wtedy, byl
> najlepszy, mial najlepszy obraz sratatata, ale dopiero jak go sprzedalem
> i kupilem to co mam to jestem zadowolony.

Mam AverTvStudio303. Obraz jest gorszy ni¿ na TV pod XP ale za to pod
LinuxMintDebian nie widzê ró¿nicy i w dodatku nagrywam ¶licznie do
divixa+mp3 z pe³n± regulacj± parametrów.

Czy na twojej karcie da radê nagrywaæ? Divx-2000 d¼wiêk mp3-160