Re: Padnięty GF9800?

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Mon 11 Oct 2010 - 09:51:46 MET DST

Adam 'Adak' Kępiński pisze:

> To niezwykle odkrywcze, ale w pierwszym poście już napisałem co to daje :-)
:D Racja - jakoś mi umknęło!

> Sterowniki nie zmieniły się, a karcie zaczęło odbijać.
> Czy to aby napewno software?
W sumie, skoro na poziomie POST-u masz jakieś kropki, to trudno mówić o
przegrzewaniu się czegokolwiek. Można spekulować - sekcja zasilania
karty, MoBo, zasilacz...
A może wrzuć na próbę inna kartę graficzną, tudzież inny zasilacz?
Obecna kartę wypróbuj w innym pececie. Nic innego nie przychodzi mi do
głowy.

Pzdr, OMSON