Re: Padnięty GF9800?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 11 Oct 2010 - 00:32:59 MET DST

To niezwykle odkrywcze, ale w pierwszym poście już napisałem co to daje :-)

> Jeśli pamięć karty ma zapewnione rozpraszanie ciepła poprzez
> zainstalowane fabrycznie chłodzenie, jeżeli nie podkręcałeś taktowania
> GPU/VRAM - to nie sądzę, aby doszło do sprzętowego uszkodzenia.

A ja już widziałem karty (oczywiscie padnięte po gwarancji) z podobnymi
efekatmi (wywalanie sie w trybie graficznym, brak mozliwosci postawienia
nowej wingrozy --> bsod).

> Pozostaje tylko płaszczyzna programowa (sterowniki). Poza tym,
> przyjrzałbym się zasilaczowi (może nie wyrabia)? Co to za zasilacz
> (marka/model)?

Sterowniki nie zmieniły się, a karcie zaczęło odbijać.
Czy to aby napewno software?

Zasilacz ok.

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327