Re: Dysk Seagate 500GB

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Mon 04 Oct 2010 - 06:09:38 MET DST

W artykule <i8ario$hr3$1@srv.cyf-kr.edu.pl>, GAD Zombie napisał(a):

> Witam
> Planuje zakup dysku, do standardowych domowych potrzeb. Upatrzylem taki:
> http://www.alsen.pl/podzespoly-pc,k20/dyski-twarde,k134/dyski-sata-3-5-cala,l135/500gb-7200rpm-sataii-16mb-st3500418as-ncq,p7150.html
>
> Pytanie, czy ktos z was nie spotkal sie z jakimis problemami dotyczacymi
> tego modelu? Wiem, ze bywaja takie tzw "czarne serie" i niektore modele
> w duzej czesci sa wadliwe, stad wolalbym spytac zanim kupie bubel :).
> Moze ktos cos kojarzy? Potrzebuje dysku bez cudow, ale chcialbym, zeby
> [...]

Mam takich 7 sztuk w firmie:
1 egzemplarz ma 1 realokowany sektor, drugi egzemplarz ma 4 realokowane.
Każdy z nich przepracował >8300h.
Pozostałe 5 sztuk jest w pełni sprawnych.

PS: ponieważ realokowane pojawiają się pojedynczo i bardzo rzadko
(przy bardzo intensywnym ich wykorzystaniu), dlatego przyjmuję,
że cała seria pracuje bardzo stabilnie.

Gdybym sam miał wybierać, to kupiłbym właśnie z tej serii.

Jacek