Chłodzenie grafiki - czy jest takie

Autor: PeJot <PeJot_at_02.pl>
Data: Mon 04 Oct 2010 - 07:36:59 MET DST

Czołem.

Czy istnieje takie chłodzenie grafiki, które wysokością nie kolidowało
by z sąsiednim slotem PCI ? Znalazłem rozwiązania z heatpipami i
radiatorem po przeciwnej stronie laminatu, ale nadal kolidujÄ… one z
sÄ…siednim PCI.

A jeśli nie da się tematu załatwić metodą j.w, to może da się odzyskać
to zajmowane PCI przez sklonowanie następnego slotu ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem