Re: Dysk Seagate 500GB

Autor: Rafa艂 艁ukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon 04 Oct 2010 - 02:01:32 MET DST

> Wystarczy mi procent reklamacji, a tu seagate jest w czo艂贸wce
> niezawodno艣ci :) I pisze tu o kiludziesi臋ciu dyskach tygodniowo a nie o
> pi臋ciu na przestrzeni 20 lat :)

Powyzsze nic nie znaczy (bez urazy). co to znaczy kilkadziesiat dyskow
tygodniowo - jezeli ktos sprzedaje kilka tys. tygodniowo, to tyle bedzie
mial zwrotow kazdej marki.

a) liczba sprzedanych sztuk na tydzien ew. miesiac (najlepiej 100-1000szt)
b) % odpad贸w po 7 dniach

Prosze nie piszcie juz ze dysk taki to a taki jest zly bo mi padl /a
kupuje raz na 3 lata/...

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/