Re: Którego laptopa wybrać

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Sat 02 Oct 2010 - 20:32:08 MET DST

Użytkownik "Jawi" <tajny@poufny.pl> napisał w wiadomości
news:4ca64094$0$22805$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 2010-09-30 00:01, daxus pisze:

> Używam DELLa 630, używany 7 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku po
> 10 godzin średnio. Codziennie, dzień w dzień noszony w torbie, 20 razy
> średnio w roku na wyjazdach kilkudniowych. Latanie z nim w ręku i szukanie
> biurka:) etc. I tak od niemal 3 lat.

Potwierdzam, co prawda mam tylko Dell studio 1555, ale działa w pracy 8
godzin a potem jeszcze w domu może działać 4,5h na akumulatorze (można
zaoszczędzić na prądzie ładując w pracy ;-) ).
Noszę w zwykłej torbie na ramię i kilka razy mi upadl i nic się nie stało.
:-)
Napęd DVD-RW szczelinowy, więc raczej trudno go urwać.