Re: Którego laptopa wybrać

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 02 Oct 2010 - 20:33:54 MET DST

On 2010-10-02 20:04, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> "Rafał Łukawski" i87ogd$hfo$1@news.onet.pl

> O, tak -- wielu spamuje!!! Nie jesteś wyjątkiem -- stąd moja
> wyrozumiałość. :)
> I dyski SSD też wielu mi wciska. :) To się nazywa ,,marketing po
> polsku''. :)

Człowieku, poruszasz 10 wątków w jednym mailu /nawiązując do
Kaczyńskich, parkingów i innych/ i względem siebie jesteś zupełnie bez
skazy. Temat wątku to LAPTOP!

owszem, jak ktoś zaczyna śmiecić, to mu wcisne oferte, tak swoją drogą
reklama na usenecie obecnie zupełnie nic nie znaczy (1 klient na miesiąc
lub dwóch) .. to nie to co kiedyś :)
Owszem spam mi się przemknie - ja nie jestem tak idealny jak człowiek z
10-linijkowa sygnaturą ;)

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/