Re: Którego laptopa wybrać

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Fri 01 Oct 2010 - 15:01:14 MET DST

> [...]
>
> Łaską jest wniesienie do mieszkania pralki przywiezionej DHLem.
> Nie mogę zawczasu (przed zakupem, przed wysyłką, przed zleceniem
> wysłania) ustalić z DHLem, iż wniesienie jest płatnym obowiązkiem
> kuriera. Umowa utyka w miejscu -- kurier może okazać łaskę wniesienia. :)
> (może nieliteralnie tak, ale sens jest dokładnie taki!)
>
> Właśnie otrzymałem kolejny m@il, w którym kolejna już osoba (czwarta)
> potwierdza, że obowiązkiem kuriera nie jest wniesienie przywiezionej
> pralki -- wg DHL prać mam na parkingu. :) Mądrość jak u Kaczyńskiego,

Istotna jest litera prawa, a nie zachcianki :) Ja też się dziwie,
dlaczego np. na stacji muszę płacić za paliwo :)

Wydaje mi się że kurierzy generalnie wniosą Ci wszystko do 30kg (+-),
powyżej nie muszą. Nie zależy to od kuriera, aczkolwiek być może są tacy
co po prostu to robią, ale nie muszą.

Jeden człowiek *nie może dźwigać* czegoś co waży ze 100kg /to łamie
wszelkie kodeksy pracy itp/, wiesz że paczka przyjdzie - masz możliwość
załatwienia wniesienia. To dla każdego koszt - w przypadku kuriera -
musi dodatkowo załatwiać 1-2 osoby.

> -=-
>
> Euro AGD nie tylko dowozi, ale i wnosi, a nawet ustawia
> (poziomuje) i podłącza zakupioną pralkę...

*Nic za darmo!!* - Ty za to płacisz przy zakupie!!. To że teraz to
chwalisz, to tylko wynik dobrej reklamy EAGD :)

Ciekaw jestem czy EAGD dowiezie mi np. z Warszawy do KRK (czy
jakiegokolwiek innego miasta - najlepiej ze 100km oddalonego od sklepu)
wniesie i zainstaluje w cenie 18zł brutto ;)

> -=-
>
> Kiedyś DHL (chyba DHL -- pewności nie mam, ale chyba DHL)
> przywiózł mi opony i domagał się wniesienia ich do mieszkania!!! :)
> (choć do garażu było znacznie bliżej i w pionie, i w poziomie,
> i w czasie, niż do mieszkania!!!)

Niezależnie od wszystkiego zawsze zdarza sie jakieś pojedyncze dziwne
przypadki, de facto dany rejon obsługuje do odbiorów jeden człowiek,
dostawy drugi. Jeżeli jest upierdliwy - trzeba eskalować, to działa.
Pozdrawiam

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/