Re: Drukarka do firmy (kolorowy laser) - jaka?

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Thu 30 Sep 2010 - 10:59:21 MET DST

Dnia Thu, 30 Sep 2010 10:21:08 +0200, Pancio napisał(a):

> Witam,
> Nie mówię, że drukarka musi być poniżej 2.000 zł. Może i kosztować 3 lub 4
> tysiące, byleby wydruk być przyzwoity.
> Mamy obecnie niezły atrament, ale wydruk z jakością fotograficzną trochę
> trwa, a generalnie nam wystarczy zwykłe zdjęcie wydrukowane na normalnym
> papierze A4 - czyli naprawdę nic specjalnego.
> Powiem więcej, mamy obecnie JaserJet 2550L i w sumie to wystarcza, ale
> wydruk trwa koszmarnie długo.
/.../
> Czyli przede wszystkim szybkość, potem koszty eksploatacji, a dopiero na
> kolejnym miejscu jakość.

Kup poleasingową kserokopiarkę - za ~4-5kzł kupisz porządną (choć używaną)
maszynę, wielkości małej szafy, z dupleksem, siecią, podajnikami,
odbiornikami i HGW co jeszcze. Maszyna będzie niezniszczalna i niezawodna.
A jako bonus będzie kserokopiarką :).

Ewentualnie zaproponują ci wynajem podobnego urządzenia za 0zł, z
odpłatnością za stronę - masz wtedy w d**e wszelkie tonery, bębny, wałki,
grzałki i tym podobne. Ładujesz papier i drukujesz, co miesiąc przychodzi
pan sprawdzić licznik i wystawia fakturę. Czasem takie rozwiązanie może się
okazać trochę tańsze, to już zależy od oferty, jaką ewentualnie Ci
przedstawią i od Twojego zapotrzebowania.

W powyższym, choć może to tak wyglądać, nie ma ani grama ironii. Naprawdę,
zupełnie szczerze polecam wycieczkę do jakiejś lokalnej firmy, zajmującej
się poleasingowymi kserokopiarkami.

--
Yakhub