Re: Drukarka do firmy (kolorowy laser) - jaka?

Autor: Pancio <wits_at_kl.onet.pl>
Data: Thu 30 Sep 2010 - 11:12:13 MET DST

> /.../
>
> Kup poleasingową kserokopiarkę - za ~4-5kzł kupisz porządną (choć używaną)
> maszynę, wielkości małej szafy, z dupleksem, siecią, podajnikami,
> odbiornikami i HGW co jeszcze. Maszyna będzie niezniszczalna i niezawodna.
> A jako bonus będzie kserokopiarką :).
>
> Ewentualnie zaproponują ci wynajem podobnego urządzenia za 0zł, z
> odpłatnością za stronę - masz wtedy w d**e wszelkie tonery, bębny, wałki,
> grzałki i tym podobne. Ładujesz papier i drukujesz, co miesiąc przychodzi
> pan sprawdzić licznik i wystawia fakturę. Czasem takie rozwiązanie może
> [...]

Ty wiesz, że to całkiem niezły pomysł.
Co prawda znając mojego szefa będzie wolał nowy sprzęt, ale podsunę mu też
takie rozwiązanie.
Kserokopiarek Ci u nas nigdy za wiele :)
A jeśli już uprze się jednak na drukarkę, to możesz mi podpowiedzieć jakiś
model na który powinienem zwrócić szczególną uwagę?