Re: Drukarka do firmy (kolorowy laser) - jaka?

Autor: Pancio <wits_at_kl.onet.pl>
Data: Thu 30 Sep 2010 - 10:21:08 MET DST

> To kup porządny (!) atrament. Kolorowy laser w cenie <2kzł nie będzie ani
> szybki, ani bezawaryjny, ani tani w obsłudze, a zdjęcia będzie drukował po
> prostu koszmarne.
>
> --
> Yakhub

Witam,
Nie mówię, że drukarka musi być poniżej 2.000 zł. Może i kosztować 3 lub 4
tysiące, byleby wydruk być przyzwoity.
Mamy obecnie niezły atrament, ale wydruk z jakością fotograficzną trochę
trwa, a generalnie nam wystarczy zwykłe zdjęcie wydrukowane na normalnym
papierze A4 - czyli naprawdę nic specjalnego.
Powiem więcej, mamy obecnie JaserJet 2550L i w sumie to wystarcza, ale
wydruk trwa koszmarnie długo. Np. żeby predrukować 100 kartek, to trzeba na
to poświęcić jakieś 30-40 minut. No trochę to za długo.
Czyli przede wszystkim szybkość, potem koszty eksploatacji, a dopiero na
kolejnym miejscu jakość.