Problem z Panasonic DP-8016P

Autor: ***Einstein*** <einstein_2003_at_@o2.pl>
Data: Mon 27 Sep 2010 - 09:13:36 MET DST

Witam
Sprawa dosyć nietypowa. W końcu się poddałem i nie wiem jak to ugryść. Jest
sobie Xero-kopiarka Panasonic DP-8016P była podpięta do komputerka z
systemem Win XP Prof kabelkiem usb i sobie działała, podobno. Zainstalowałem
system od podstaw na kompie. Instaluję sterownik z oryginalnej płytki CD
dostarczonej z urządzeniem, podłączam xero, wszystko super jest wykrywane
itp. zaś próba puszcenia wydruku np. strony testowej kończy się fiaskiem.
Myślałem że to np. wina kabla (podmieniłem na inny) i nic.Wydruk idzie w
kosmos bez żadnych komunikatów. Próbowałem odpalić xero poprzez moduł
sieciowy. Widzę w monitorze urządzenia - parametry (adres ip, nazwę
urządzenia) oraz stan ale tym razem puszczenie wydruku kończy się
komunikatem o błędzie.

Pozdrawiam