Re: Problem z Panasonic DP-8016P

Autor: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto_at_wytnijto_o2.pl>
Data: Mon 27 Sep 2010 - 11:38:28 MET DST
Message-ID: <i7poml$rcn$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

W dniu 2010-09-27 09:13, ***Einstein*** pisze:
> Witam
> Sprawa dosyć nietypowa. W końcu się poddałem i nie wiem jak to ugryść.
> Jest sobie Xero-kopiarka Panasonic DP-8016P była podpięta do komputerka
> z systemem Win XP Prof kabelkiem usb i sobie działała, podobno.
> Zainstalowałem system od podstaw na kompie. Instaluję sterownik z
> oryginalnej płytki CD dostarczonej z urządzeniem, podłączam xero,
> wszystko super jest wykrywane itp. zaś próba puszcenia wydruku np.
> strony testowej kończy się fiaskiem. Myślałem że to np. wina kabla
> (podmieniłem na inny) i nic.Wydruk idzie w kosmos bez żadnych
> komunikatów. Próbowałem odpalić xero poprzez moduł sieciowy. Widzę w
> monitorze urządzenia - parametry (adres ip, nazwę urządzenia) oraz stan
> ale tym razem puszczenie wydruku kończy się komunikatem o błędzie.
>
> Pozdrawiam

A spróbuj wywalić wszsytko z c:\windows\system32\spool\

możliwe, że ponownie będziesz musiał drivery zainstalować.

Pozdr,
Tomek
Received on Mon Sep 27 11:40:05 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 27 Sep 2010 - 11:51:05 MET DST