szukam rozwiazania - wysyłanie sms-ów

Autor: hehehe <antonio12_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Sep 2010 - 09:09:10 MET DST

Witam!

  Szukam czegoś ala komórka ale specjalnie przygotowanego do podłaczenia do
kompa. Mam komórke i uzywam jej jako bramki sms przez którą wysyłam sms-y z
alertami o sprzęcie itd. ale często sie wywala (bo to prowizora) jest może
jakies takie rozwiązanie tzw. profesjonalne? Czyli pudełko do którego
wsadze karte sim i podłacze do kompa które będzie wysyłało sms-y?

Pozdro - m