Re: Potrzebny mi serwer plikA3w

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 26 Sep 2010 - 17:57:36 MET DST

"RadoslawF" i7nps2$tok$1@node1.news.atman.pl

> Ileś lat pisało się HD a teraz co nową ustawę wprowadzili ?
> :-0

Proponuję, abyś sam to ustalił. :)

> Podłączysz i zamiast urządzenia z dyskiem w środku będziesz
> miał dwa urządzenia. To może od razu kup jakiegoś Rutera
> z gniazdami USB. :-)

Gdy zakładałem ten watek, miałem na myśli właśnie taki
cwany routerek. I cenę -- około 150 złotych. :) (bez dysku)

> Czytaj specyfikację urządzenia, nie miało "normalnego"
> procesora, nie miało tez możliwości rozbudowania pamięci
> do wymagań dzisiejszego typowego systemu operacyjnego.

128 MB to wcale nie mało. :) Ja na tym miałem WXP. :)
A znam takich, którym starczało 64 MB dla WXP. :)
Nie sprawdziłem, co to za CPU.

Pojmuję. I dziękuję.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'