Re: Potrzebny mi serwer plikA3w

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Sun 26 Sep 2010 - 19:02:30 MET DST

Dnia 2010-09-26 17:57, Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

> Proponuję, abyś sam to ustalił. :)

Co mam sam ustalić ? Ile lat wystarczyło napisanie HD zamiast
dysk twardy ?

> Gdy zakładałem ten watek, miałem na myśli właśnie taki
> cwany routerek. I cenę -- około 150 złotych. :) (bez dysku)

Chyba wszyscy odpowiadający potraktowali cię poważniej
niż sam chciałeś.

> 128 MB to wcale nie mało. :) Ja na tym miałem WXP. :)
> A znam takich, którym starczało 64 MB dla WXP. :)
> Nie sprawdziłem, co to za CPU.

Na dzisiejsze czasy 128MB to bardzo mało.
Procesor: 300MHz VIA ARM 32bit ja w PDA kupionym ponad
rok temu mam 600MHz.
Odpowiednik HD to NAND Fast Flash, 2GB, tej wielkości dyski
twarde to miałem w Amidze dwadzieścia lat temu.
I nie wiadomo jakiej wielkości dysk twardy ten wynalazek
potrafi rozpoznać i obsłużyć. Jak znajdziesz gdzieś
grupę lub forum użytkowników takich wynalazków to daj
znać, sam miałbym kilka pytań ale nie na tyle ważnych
aby wydawać 300zł.

Pozdrawiam